UWAGA:
Kancelaria czynna w środę; od g. 16:00 – do g. 17:00, z wyjątkiem dni świątecznych i wolnych od pracy.
W sprawach losowych, proszę o zgłaszanie się po Mszy św. do zakrystii lub o kontakt telefoniczny.
telefon na parafię: 77/412-56-78
e-mail: kruszyna@archidiecezja.wroc.pl
W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) obowiązują następujące zasady dotyczące wydawania dokumentów, świadectw i zaświadczeń.
W celu pobrania potrzebnego dokumentu należy osobiście stawić się w kancelarii parafialnej z dowodem osobistym.
Jeżeli, z różnych przyczyn, osoba chcąca pobrać dokument nie jest w stanie spełnić powyższego wymogu, może wówczas skontaktować się telefonicznie lub mailowo z kancelarią parafialną i poprosić o wydanie dokumentu, zaznaczając sposób odebrania dokumentu. Możliwości odebrania dokumentu są następujące:
- Możliwość 1.: Osoba wnioskująca może sporządzić pisemne oświadczenie upoważniające inną osobę do odbioru dokumentu w kancelarii parafialnej w jej imieniu (wzór takiego upoważnienia można pobrać poniżej); wówczas osoba upoważniona winna zgłosić się do kancelarii parafialnej ze swoim dowodem osobistym oraz pisemnym upoważnieniem.
- Możliwość 2.: Parafia może przesłać dokument do parafii zamieszkania osoby wnioskującej, skąd będzie mógł zostać odebrany przez osobę wnioskującą po zweryfikowaniu jej tożsamości.
- Możliwość 3.: Parafia może przesłać dokument bezpośrednio do parafii, w której będzie potrzebny.
Parafia, że nie przesyła się dokumentów kościelnych na adres wnioskującego oraz skanów dokumentów na adres mailowy.